Yehuuuuu!!..


Pejam celik pejam celik dah nk abis sem2 aku blajo kt unimas..fuhhh, mcm2 bende aku lalui.. lg2 asignment yg bgunung gnang itu telah aku tempuhi,tggu nk final exam jeww..ready2!hahaha.. cehh..teringat kata2 cikgu aku smsa aku skolah dlu2. "blajar kt U mmg best..xsame blaja skola,BEBAS!" yew! mmg bebas,tp..huk3, pk2 balek,aku nk skola balekkkk!! tp,alhamdulillah..actly mmg best,yg best bergelar mahasiswa.hee.. ambik title tu wat aku nek semangat nk bljr sgguh, strugle gle2 nk dptkn pointer kaw2.. hope angan2 aku jd kenyataan laa, ade udang sebalik batu aku struggle thap ni.. ehem2..hee..syarat aku tu.. syarat ape? nk tawem nga bidadari sanubari hakulaa..hak3. tp tu syarat baruuu..lom jd pass kalo keje ntah pape seksok.. arhhh.. stop pk situ. yg penting..yehuuuuuuuu!! aku dah nk balekkk..actly lmbt lg,tp hati ni dah membuak28 rindukan si die..hahaha.. beibei,wait me dearrrrrrrrrrr... ^^,

2 comments:

Note: Only a member of this blog may post a comment.