Setahun sudah!

Smggu jew lg..nk raye!,
cm biasela.. raye kew x,same jew bg aku.. mood aku skrg,prepare nk continue blek stdy kt unimas neh..lmbtnyeee nk hbiskn sisa2 kt unimas neh.. 2 thn lbih,tu pon lau on time graduate leyy.. insyallah..hee..

Actly aku btrime kasih sgt2 kt DIE kerane bg peluang utk aku mneruskan pgajian even jauh pon, atlist dpt gak wat dgree, tgk mmbr2 aku xrmai yg bnaseb baek cm aku ni.. dorg tu tggu mase jew nk kawen..hahaha.. aku? owhh! hee..xlme ugak.. ^.~

Stay kt srwak dah sthun, byk gak aku dpt bljr bnde baru..lg2 bhse srwak tu.. hahaha... kjab aku list bhse srawak yg aku tahu.. Click here!

Tu jew yg aku smpat catat dlm note utk sthun ni. Semua ni aku pon xingt gak.. nk bckp toh lg la.. stkt pham dan biasekn diri utk phamkn suda. Btw,slmt mghafal dan bljr bhse srawak ya..
Dan sempena bulan baik ni, aku mauk mtak maaf kpd mmbr2 jkalau ade tkasar bhse ok.mklum la kdang ayat ni kua scare spotan tanpa dirancang tlbih dahulu..
Slmt bpuase dan Slmt myambut Aidilfitri bakal tiba nnt.








No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.