Berterima Kasihlah Kepada Ku


Aku tahu, kau telah pun berbahagia di sana,
mungkin, saat ini kau sedang menikmati..
akan kebahagiaan yang selama ini kamu cari
akan pasti, kebahagiaan itu yang hakiki.
dan ingatlah, bahawa aku telah memberi peluang.. 
kepada mu membuka mata mu, 
bahawa aku bukan segalanya.

Airmata mu yang menitis itu tidak sia2 untuk ditangisi,
aku tahu itu hanya seketika, menahan keegoan..
dan sekarang kamu sedang nikmat cinta,
ingatlah, bahawa aku sentiasa mengingati mu.
mengingati mu yang akan mencapai sesuatu,
iaitu, kebahagiaan sejati.

Sudah ku jangka, jalan ini yang terbaik,
lihat..lihat..dan lihatlah sekarang,
peluang dimata mu itu, sudah aku menjangkanya..
"wahai puteri yang pernah aku sanjungi"
ikhlas, aku mendoakan kebahagiaan mu itu,
dan ingatlah sesuatu, berterima kasihlah kepada ku. :D


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.