Wang kertas helah Zionis


Assalamualaikum..dan salam sejahtera.
pertama kali, aku nk berterima kasih kpd korg kerana sudi meluangkan sedikit masa untuk membaca coretan ini,walaupun aku sendiri pon kadang xfaham apa yang sebenarnya aku merepek ini. hahahaha..


Hari ini aku ingat nk bg ceramah free la.. sebenarnya aku juga merujuk dari pelbagai sumber untuk kita sendiri menilainya.. topik kita hari ini ialah berkaitan teknologi dan pemahaman kita tentang orang-orang yahudi. aku nak tanya sket,sebanyak mana korang tahu tentang mereka? aku pon xberani nk ckp lebih bab neh,kerana aku 2 kali 5 gak cam korang.. tu pon kalau korang tol2 kosong bab ni la..


teknologi hari ini bukanlah pelopornya umat islam. teknologi hari ini adalah sihir yang diamalkan dari ilmu kabbalah, teknologi bantuan sihir yang bertujuan mengawal jasmani dan rohani manusia(esp muslim). sbb tu kalau kita terus join diorang(in term of teknologi hari ini), diorang tidak akan dapat dikalahkan.


nak tahu contoh teknologi asas yg diorang guna utk mengawal kita sepenuhnya hari ni, termasuklah aku dan kamu, ianya ialah wang kertas, penipuan paling besar. suatu benda yg x bernilai dijadikan sesuatu yang paling bernilai dengan hanya mereka yang boleh mencetaknya. jelas ianya satu penipuan. maka jika kamu benar mahu menentang zionis ini, buangkan semua wang kertas kita. sbb itu akhir zaman nabi bersabda akhir zaman semua akan kembali kpd dinar emas. --

Akan tiba suatu zaman di mana tiada apa yang bernilai dan boleh digunakan oleh umat manusia. Maka simpanlah dinar dan dirham (untuk digunakan). Hadis dari Musnad Imam Ahmad Ibn Hanbal

nak contoh lain? riba. semua orang mengamalkan riba hari ni. hatta bank yg dinamakan bank islam turut terlibat bahkan mereka lebih keji krn berselindung dibalik nama islam. riba ni pinjaman yang perlu bayar balik lebih dengan percent tertentu. contoh amalan kita hari ni yg libatkan riba, ptptn= bayaran balik tambah 1%-3%, contoh lain beli kereta, interest setiap bulan melalui loan kerajaan itulah riba. sama seperti beli rumah, etc2 yg libatkan bank.

padahal Allah larang habis2an pengamalan riba dalam alquran dan hadis nabi.

"..Rasulullah melaknat pemakan riba, pemberi riba, penulis dan kedua saksinya... Mereka itu adalah sama..."; (Muslim)
"..Dan sesiapa yang mengulangi lagi (perbuatan mengambil riba itu) maka mereka itulah ahli neraka, mereka KEKAL di dalamnya.."; Surah Al-Baqarah:275

contoh lain ad byk, tp cukup dahulu disisni. kalau benar kita beriman dgn Allah SWT, aku nak mengajak "kita" PERANGI 2 perkara ini dahulu. cukuplah selama ini kita bertawakal dengan duit kertas rekaan yahudi ni. lepas tu mengamalkan sistem riba dlm semua urusan. MARI BERSAMA2 KEMBALI BERTAWAKKAL KEPADA ALLAH SWT. sama2 berusaha sikit demi sikit. xde duit kita xkan mati, kalau Allah x izinkan kita mati. tapi sejauhmanakah kita mampu?? sememangnya melakukan amat sukar daripada diperkatakan..

yahudi jahat(zionis) ni bukan menawan palestin sbb tahu kiamat kalau bumi palestin aman, diorang nak tawan jurusalem sbb diorang yakin bahawa akhir zaman messiah(penyelamat) akan memerintah dari bumi palestin, tapi yg ditunggu diorang ni sebenarnya al-masih dajjal. yg sebenarnya nabi isa yg akan memerintah dari jurusalem ini setelah membunuh penyelamat palsu ni(dajjal).

islam kita sekarang bercanggah dari pelbagai aspek sbb mmg zionis punya kerja la!. sbb tu tanggungjawab kita utk memastikan agama islam tercinta yang kita amalkan hari ni adalah betul2 sama seperti apa yang nabi junjungan kita ajarkan dahulu. kalau sama kompem xkan salah. mmg kita xkan sempurna, tetapi Allah menjadikan kita sebagai hamba yang mempunyai akal fikiran..kita renung,dan fikir sama-sama masalah ini! sekurang2nya kita tidaklah mengamalkan islam yang diajarkan kpd kita melalui medium dari yahudi ni. hatta dlm silibus pelajaran kita pun byk dah diputarbelit. nauzubillah.

semoga kita mendapat manfaat dan berusaha sedikit demi sedikit meninggalkan dunia sekular bertopengkan islam hari ini. sama-sama kita renungkan.. amin..
ade lagi! mitak share yew ceramah free aku neh..kah3.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.