Mungkinkah aku?




bermula di sini, kenangan suka,duka..pahit manis telah memaku seribu makna difikiran, masih segar walau telah berlalu..setiap saat telah mengukir satu senyuman dan aku akan tersenyum apabila imbas kembali saat itu..

dan juga aku masih ingat,dia selalu bersama aku,walaupun berkepit 28jam sehari.. aku tetap selesa bersama dengannya. bukan selalu bahagia,kadang..kami bertengkar.. tapi itu hanya seketika.. kembali ceria.

aku tahu,dia mencintai aku seikhlas hatinya.. sungguh bertuah aku,ada insan yang ingin melihat aku bahagia.. ternyata,aku benar2 bahagia disisinya...

..pasti semua ini akan terguris diminda jika tanpa hadirnya..

aku dan dia hanya mampu berdoa,meminta kesetiaan..
mampukah bertahan?sampai bila? pelbagai halangan telah menimpa, aku takut!jika harapan ini sia2..haa,bukan itu aku mahu.. restui'lah aku dan dia..itu sahaja aku mampu berkata.

setiap orang inginkan kesudahan yang baik,.. aku juga! aku bukan pendusta atau hanya pandai berkata2. tidak! aku cuba buktikan setelah berkata, bukan sebentar aku pinta..tp untuk selamanya..








6 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. xya kumen pape klu nk gado.

    ReplyDelete
  3. sblom ni kumin baik2...
    ign0re
    bile k0men x 0k skit
    s0und lak
    nway...s0 swit

    ReplyDelete
  4. nikan blog swit, mst la swit tu kene lebih.. tol x. hahaha..

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.