Teruskan Aku ke Hadapan!




Tanpa bantuan menemani aku..
perasaan ini tidak lagi
wujud untuk aku menunggu,
menantikan bulan purnama
yang jauh di mata.
ITU YANG PASTI!

Alhamdulillah, mungkin ini berkat
dari seorang ibu.. yang tidak berputus asa
mendoakan aku di sini, berpeluang untuk aku
berjuang sepenuh jiwa.

Aku cuba melakukan yang termampu,
setelah penat bertarung cerita,
tidak lagi menoleh ke belakang,
untuk melangkah seterusnya

Aku teruskan berjalan ke hadapan,
walaupun aku tahu halangan masih mencuba,
cuba untuk gagalkan aku..
mampukah aku??

aku berjaya melangkah ke hari seterusnya!
tapi ini hanya untuk sementara!
sekarang, tibalah masa untuk aku
rest for while
from "studying"?? Owyeah! hahahaha. ^^,


P/s : Mood bercuti! bye unimas! >.<




No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.