Gelagat Harianku :D

P/s : senyuman ni masih lakuuu doww, hahahaa..

Nk beblog,xde ilham plak, biase aku bgurindam la knun2..tp rsenye, aku dh xplukn nk jiwang2 sgt dh skrg,99% hati aku pn dh okey,kcewa dh tolak tepi.. uhh.. Ambk mse dkat sthn jgak yew nk lupekn jiwang sgle mcm ni yew, tp xla 100%.. Rasanya, dh hmpir sthn aku membujang, jiwang bujang? ssuai sgt doww. hahaha.. status? masih lg mencari, bkn xde yg sudi.. ade.. sape? ehem2.. rhsie..tp hati ni xsmudah org tuuuuuuuuuu..jtuh jew, trus bgn. aku respect gile. kdg ade jgak skodeng die dr jauh.. pergh. bkn men lg yew.. so, ternyate xbleh dh nk takwel2 lg yeww syggg.. :P

Memikirkan byk lg mslh yg bkal aku alami, ahh..xde mse aku nk lyan smua ni.. Mungkin hati ini masih belum terubat sepenuhnya..atau mungkin aku penat berjalan mengejar cinta..mungkin betul ckp org,cinte itu racun dn juga penawar.. dh clash.. racun! racun! hahaha.. tringt aku kt hamba Allah ni, pnah ckp something kt aku.. rsenye xplu aku mentionknlah.. abaikan. hahahaha.. ( bg suspen sket )

Patah balik kisah cnte.. selama ini aku hy terlena dgn cnte, kalo die bace.. "ahh..salah awk leww" hahahaha.. aku xksah salah sape dh. bukti..kte dh xde pape. so,sape kisah? an..an..? :) obses bcnte? hemmm..myb kt mate die, x.. sbb aku xpndai sgt nk tnjuk hrgei org.. maki hamun reti lew.. tu wt aku bnci, sbb strt aku maki hmun.. peristiwa yg aku tkene tipu edop2. mgkin die xprsan. tp aku x! ( perghh..mkin serius yew crite aku neh ) tp sjujurnye aku kalau dh bcnte.. setia, mungkin..x? salah aku? 100% tidak.. mgkin dh hilang power cnte.. tawar mkn dek mase..
memasing wt keje.. atau point nk cari salah org jew manjang.. uhhh...

Alhamdulillah, dh xde mknenyer smua crite ni.. bnde dh lepas, aku pn malas nk pk sgt.. skdar nk kongsi pglmn, kpd adek2 kt lua sne.. jgn percaye sgt dgn cnte mnusie ni, sbb mnusie cpat jew brubh..mcm aku? hahahahaha.. jjurnye, aku rndu detik2 lalu bsme die..tp itu skdar memori, dh xde ppe.. keep fighting! bhgielah kamoo d sane. kte doakn awk2 baek2 yew.. kalo srius, nk kawem nnt, jgn lupe sms kte, kte sd menerima jemputan kawem awk terr.. :D


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.